رویدادها آرشیو خبر ها
احتمال جریمه نقدی و کسر امتیاز برای باشگاه های یوونتوس، اودینزه و جنوا

احتمال جریمه نقدی و کسر امتیاز برای باشگاه های یوونتوس، اودینزه و جنوا

گزارش ها حاکی از آن است که مدیران یوونتوس بر سر انتقال مارکو موتا به فدراسیون فوتبال ایتالیا احضار شده اند که حتی می تواند منجر به کسر امتیاز برای بیانکونری شود.

 

فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرده است که در حال بررسی پرونده ی باشگاه های یوونتوس، اودینزه و جنوا برای نقض قوانین مربوط به ایجنت ها و بازیکنان است.

 

در این پرونده اسامی افرادی همچون آندرآ استراماچیونی، جینو پوزو، فرانکو کولاوینو، کریستیانو جیارتا، مارکو موتا، جوزپه ماروتا ، آلساندرو زاربانو و فابیو پاراتیچی مطرح شده است.

 

بر اساس این پرونده، بوزو به دلیل نقض قوانین مربوط به ایجنت ها که تا مارس امسال معتبر بوده است احضار خواهد شد.

 

یوونتوس و اودینزه نیز در مورد انتقال مارکو موتا، قوانین مربوط به انتقال بازیکنان را نقض کرده اند که گازتا دلو اسپرت معتقد است می تواند جریمه ی نقدی بین 50000 تا 180000 یورو برای این دو باشگاه همراه داشته باشد.

 

با این حال برخی دیگر از رسانه ها معتقد هستند که این نقض قانون حتی می تواند منجر به کسر یک یا دو امتیاز از دو تیم شود.

 

مارکو موتا در این باره به توتو مرکاتو وب گفته است:

 

" این خبر من را شگفت زده کرد، من پیشنهاد را پذیرفتم و از رم به اودینزه منتقل شدم. من به هیچ وجه فکر نمی کردم که کار اشتباهی مرتکب شده باشم. باید ببینیم در ادامه شرایط چگونه پیش می رود."

 

دوران حضور موتا در تورین موفقیت آمیز نبوده است و تنها در 24 دیدار در فصل اول حضورش در یوونتوس به میدان رفت. او به دلیل نمایش های ضعیف مورد انتقاد هواداران قرار گرفت. موتا از فصل 2011 تنها 23 دقیقه برای بیانکونری بازی کرد و پس از آن به تیم های دیگر قرض داده شد. او فصل گذشته در 9 دیدار برای واتفورد به میدان رفت و در حال حاضر بدون تیم است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: